Dear Customer!
Foreign delivery can not be met, currently, only the territory of Hungary is our way to send an order.

Tisztelt Megrendelő!
Külföldi szállítást nem tudunk teljesíteni, jelenleg csak Magyarország területére áll módunkba rendelést elküldeni.

X
GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések: (GYIK)

 

Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?

Nem, a regisztráció feltétele a vásárlásnak.

 

Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?

Igen, a regisztrációt követően ez máris lehetséges.

 

Milyen módon tudok keresni a Web-áruházban?

Számos keresési funkció található oldalunkon, amely akár csoportokra, akár egy szórészletre is találatot nyújt.

 

Meg tudom nézni a megrendeléseimet?

Igen, a visszaigazoló e-mailben található link segítségével.

 

Ha Utánvétet választott?

Akkor feladjuk a megrendelt termékeket a GLS Hungary Kft segítségével és a Szállítási feltételek menüben található „szállítás várható ideje” táblázat szerint alakul a kiszállítás.

 

Az Akció menüpont alatt található termékeket is megvásárolhatom?

Természetesen.

 

Hogy tudom megnézni, hogy mi van a kosaramban?

A jobb oldali menüsorban a bevásárlókocsi ikonra kattintva, (amennyiben bejelentkezett) illetve a felső menüsor kosár feliratára kattintva.

 

Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?

Bejelentkezés után, az Adatmódosításra kattintva.

 

Ha befejeztem a nézelődést, illetve a vásárlást az áruházban, akkor egyszerűen csak bezárom a böngészőt?

Biztonságosabb, ha a kezelőfelületről a Kijelentkezés menüponttal lép ki.

 

Véletlenül egy olyan cikket tettem be a kosaramba, amire nincs szükségem.

Tudok törölni, vagy kezdhetem, az egészet előröl?

Természetesen nem kell a rendelést újra kezdeni, a kosár megtekintésénél a törölni kívánt tétel mellett megjelenő piros kuka gombbal lehet elvégezni.

 

Egy adott cikkből több darabot szeretnék vásárolni. Csak egyesével tudom ezt megtenni?

Nem. Lehetőség van már a kosárban található cikkek darabszámának megváltoztatására.

Amennyiben olyan termék került a kosarába, amire nincs szükség, kérjük, ne a darabszámot módosítsa nullára, hanem törölje a terméket a kosárból.

 

Hogy tudom befejezni a vásárlást, ha már minden termék a kosaramban van?

A kosár megtekintésénél a Rendelés feladása gombra kattintva.

 

Honnan tudhatom, hogy az általam megtekintett cikk van raktáron?

Webshopunkat napi rendszerességgel frissítjük, olyan cikkek találhatóak meg kínálatunkban, amelyek megvásárolhatóak. Természetesen ennek ellenére készlethiány előfordulhat, ezeket az információkat minden esetben a cikknél feltűntetjük, rendelését természetesen ezen tételekre is leadhatja!

 

Hogy vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?

A kapcsolatot személyesen, telefonon, fax, illetve e-mail formájában van lehetősége felvenni.

Elérhetőségeink megtalálhatóak az alábbi linkek valamelyikére kattintva.

 

Bolthálózatunk elérhetőségéhez kattintson ide!

Összehasonlítás

Összehasonlítás