Hogy találom meg a keresett terméket a webáruházban?
1. Termékkategóriáinkban böngészve, szűréssel megtalálhatja a keresett terméket.
2. Keresés mezőbe megnevezés (szórészlet), katalógus szám, vagy termék jellemző adatainak begépelésével.
Hogyan lehetek biztos abban, hogy a kiválasztott termék jó lesz-e?
A keresett termék beazonosítása kulcsfontosságú! Egy terméket a gyártó által kiadott cikkszáma azonosít be egyértelműen, a gép katalógusában és a webshopban is így található meg.
Amennyiben a cikkszám nem áll rendelkezésre, a gép pontos adatai alapján az üzletben lévő kollégáink segíteni tudnak beazonosítani.
Mérethez kötött ruházati termékeknél a próba a biztos, de ha ez nem lehetséges, keresse a hozzá tartozó mérettáblázatot vagy válassza a bevált méretet.
Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Igen, tud vásárolni regisztrálás nélkül is, de a regisztrálás előnyökkel jár!
Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Igen, a regisztrációt követően ez máris lehetséges!
Mikor használhatom a webáruházat?
A webáruházunk folyamatosan nyitva van, a nap 24 órájában kényelmesen böngészhet és rendelhet!
Mennyibe kerül a megrendelésem kiszállítása?
A webshopban megrendelt áru kiszállítási díja bolti átvétel esetén ingyenes! Megrendelése nettó 30 ezer ft feletti rendelés esetén ingyenes!
A kiszállítás díj függ a megrendelt árutól, a kiszállítás helyétől és a fizetés módjától – az MPL mindenkori kedvezményes díjszabása érvényes, megrendelés közben a díj feltüntetésre kerül!
Mit tegyek, ha nem találom meg a keresett terméket webshopban?
Célszerű ellenőrizni a keresett kategória és a beírt keresőszó vagy szám helyességét!
Ha továbbra sem találja, kérem küldje el nekünk mit keresett, és reagálunk megkeresésére.
Meg tudom nézni a megrendeléseimet?
Igen, a regisztrált ügyfeleink az „előző rendelések” menüpontban találják meg, de a visszaigazoló e-mailben is megtalálható!
Utánvételes szállítással meg tudom kapni a megrendelésem?
Igen, az MPL futárnál is tud fizetni átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával. Rendeléskor válassza az utánvétes fizetést.
Az Akció menüpont alatt található termékeket is megvásárolhatom?
Természetesen, akciós áron megvásárolhatja!
Hogy tudom megnézni, hogy mi van a kosaramban?
A jobb oldalon felül a bevásárlókocsi ikonra kattintva. A kosáron lévő szám a benne lévő tételek számát mutatja!
Mikor kapom meg a megrendelt árut?
A megrendelt és készleten lévő árut pár munkanapon belül megkapja az Ön által kért helyre – a leadás idejének és a megrendelések számának függvényében.
Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?
Bejelentkezés után, a „Profilom” menüben az „Adatmódosítás” feliratra kattintva.
Ha befejeztem a nézelődést, illetve a vásárlást az áruházban, akkor egyszerűen csak bezárom a böngészőt?
Biztonságosabb, ha a Kijelentkezés menüponttal lép ki – amennyiben be van jelentkezve.
Véletlenül egy olyan cikket tettem be a kosaramba, amire nincs szükségem.
A szükségtelen tétel könnyen törölhető a kosár tartalmának megjelenítésekor - a kuka ikonra kattintva törlődik a tétel.
Egy adott cikkből több darabot szeretnék vásárolni - csak egyesével tudom ezt megtenni?
Nem! A kosárba rakás előtt írja át a kívánt mennyiségre a darabszámot!
Utólag is könnyedén módosítható rendelési mennyiség a kosár tartalmának megjelenítésekor, a + vagy – jelre kattintva változik a mennyiség.
Hogy tudom folytatni a vásárlást, ha már minden termék a kosaramban van?
A kosár tartalma alatt a Rendelés feladása gombra kattintva lép tovább és választja ki az átvétel/fizetés módját, majd rögzítéssel befejezi a rendelést.
Honnan tudhatom, hogy az általam megtekintett cikk van raktáron?
A termékeink készlete folyamatosan frissül – a zöld színű „Raktáron” felirattal ellátott termékből biztosan van a központi raktárunkban.
Amennyiben lefogy a készlet – átvált sárga színű „Rendelhető” feliratra és a termékre ilyenkor csak Érdeklődés küldhető.
Hogy vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?
Webáruházzal kapcsolatos információhoz telefonon és emailen állunk rendelkezésére, melyek az elérhetőségek menüpont alatt megtalálhatóak!
A bolthálózatunkban természetesen továbbra személyesen, telefonon és emailen is felveheti a kapcsolatot nyitvatartási időben!
Mit tegyek, ha megakadok a rendelés folyamán?
Segítséget nyújt a lap alján található „Hogyan vásároljunk” menüpont, ahol a vásárlási folyamat részletesen van leírva.
Munkaidőben telefonon vagy e-mail-en nyújtunk segítséget!
Bolthálózatunk elérhetőségéhez kattintson IDE!